Zaman İdarəsi haqqında əsas məlumatlar və anlayışlar:
• Zaman nədir, necə başa düşürük?
• Hədəfə yönəlmiş həyat,
• Sürət və zaman anlayışı,zaman mədəniyyəti,
• Zamanın idarə olunması
• İş həyatında zaman idarəsi və önəmi,
• Dəyişiklik, risk və rəqabət,
• Çevik və mütəşəkkil olmaq.Prioritetləşdirmə
• Prioritetləşdirmə yanaşması və kriteriyaları,
• Təcili və vacib mövzuların qiymətləndirilməsi,
• Prioritetlərin dəyişdirilməsi. Pareto ve zaman idarəsi
• Zaman idarəsində Pareto qaydası yanaşması və bunun önəmi.
• Planlamanın faydaları,
• Planlama vasitələri və texniakaları
• Pomodoro texnikası.
• Həyat tərzi və hədəflərinin müəyyənləşdirilməsi
• Ölçmə, izləmə və inkişaf etdirmə.
• Zaman itirməyə səbəb olan hiylələr,
• Telefon, kompüter, elektron poçt, lazımsız söhbət, səmərəsiz görüşlər, rəsmiyyətlilik, nəqliyyat və s.
• Dəvətsiz qonaqlar, sosial şəbəkələr, heç bir dəyəri olmayan işlər,
• Mükəmməllik, uzunmüddətli istirahət, səlahiyyət və iş bölgüsünün olmaması,
• Tələlərin aradan qaldırılması üçün təkliflər. Nizamlı və mütəşəkkil olmağın incəlikləri
• Ofis mühitində vaxt itkisinin qarşısını almaq nizamlı və mütəşəkkil olmaq təklifləri,
• Ev şəraitində vaxt itkisinin qarşısını almaq üçün nizamlı və mütəşəkkil olmaq təklifləri,
• Kompüter mühitində vaxt itkisinin qarşısını almaq üçün nizamlı və mütəşəkkil olmaq təklifləri.
Təlimdə iştirak edə bilər:
• Təşkilat daxilində bütün vəzifələrdə olan yuxarı və orta səviyyəli menecerlər
• Vaxt idarəetməsi ilə bağlı məlumatlarını inkişaf etdirmək məqsədi olan məsuliyyətli işçilər.
Təlim həftədə 2 dəfə,hər dərs 1 saat olmaqla 1 ay davam edir.Təlimin sonunda iştirakçılar sertifikat əldə edir.